سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیانت بزرگ کارلوس کیروش به تیم ملی ایران فاش شد!

علی خسروی کارشناس برجست? داوری فوتبال ایران و رئیس کمیته داوران فوتبال استان همدان افشاگری بزرگی را علیه کارلوس کی‌روش انجام داد.

ورزش 11 - پس از شکست تیم ملی ایران برابر ژاپن، سیل واکنش‌ها از سوی بزرگان فوتبال ایران ارائه شد تا هرکدام به نوب? خود به اظهار نظر در ارتباط با این ناکامی تلخ بپردازند و زوایایی از این نتیج? بد را شفاف‌سازی کنند که در این میان واکنش و ادعای علی خسروی در گفت‌وگو با رادیو ورزش، بسیار عجیب و تأمل برانگیز بود.


 

 

تیم ملی ایران در تقابل برابر ژاپن به دلیل آگاه نبودن به قوانین داوری جدید و نحو? تأثیرگذاری سیستم کمک داور ویدیویی VAR، متحمل ضررهای جبران ناپذیری شد که صرفاً به دلیل ناآشنا بودن به آن رقم خورد، همانند آنچه که در جام جهانی 2018 روسیه شکل گرفت و خیلی مباحث داوری بر وفق مرادمان به پیش نرفت!

علی خسروی
علی خسروی

 

علی خسروی در ارتباط با نحو? برخورد حرفه‌ای بازیکنان ایران با مسائل داوری در جام هفدهم اظهار داشت: ما پیش‌تر برای آنکه سطح آگاهی بازیکنان تیم ملی ایران نسبت به مسائل داوری و قوانین جدید بالاتر برود، به شخص کارلوس کی‌روش پیشنهاد دادیم تا با برگزاری کلاس‌های چند روزه برای بازیکنان شبیه‌سازی‌های مربوطه را انجام دهیم تا از چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود، اما کی‌روش هرگز چنین اجازه‌ای را ندارد! حتی پس از این پاسخ منفی کی‌روش، برای جلب نظرش، به او پیشنهاد دادیم تا مدرسان و داوران خارجی در این کلاس‌های توجیهی حاضر شوند، اما کی‌روش سرسختانه با آن مخالفت کرد تا امروز به دلیل ناآگاهی بازیکنان تیم ملی، چنین اتفاقات تلخی رقم بخورد و متحمل ضررهای بزرگی در این مقوله شویم.

منبع : varzesh11.com