سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های آبگرمکن دیواری گازی چیست؟

امروزه نصب گرمایش مستقل و تامین آب گرم برای یک آپارتمان در یک ساختمان چند طبقه به دلایل مختلف ضروری است. سوخت گاز قابل دسترس ترین نوع سوخت است.

استفاده از آبگرمکن دیواری گازی از نظر هزینه سوخت اقتصادی است و دارای وزن متوسط ??با ابعاد بسیار فشرده است.

مزیت گرمایش گاز توانایی خودکار سازی کامل سیستم ، سطح نویز کم ناشی از آبگرمکن گازی ، دسترسی به گرما و آب گرم در هر زمان از شبانه روز و همچنین در هر زمان از سال است.

معمولا آبگرمکن های دیواری ظرفیت پایینی دارند. تقریباً می‌توان گفت آبگرمکن دیواری درون پکیج دیواری جایگذاری شده است تا نیاز به دو دستگاه برای گرمایش و آبگرم مصرفی نباشد شما میتوانید برای اطلاع از تفاوت پکیج و آبگرمکن به مقاله آن مراجعه نمایید.

عملکرد آبگرمکن گازی

آبگرمکن به دو طریق آب را گرم می کند. با روش جریان ، آب لوله ها مستقیماً به میکسر جریان می یابد. آب ابتدا در ظرفی جمع آوری شده ، در مبدل حرارتی گرم می شود و سپس وارد مخلوط کن می شود.

روش دوم مقرون به صرفه است ، اما به یک دیگ گاز بزرگ نیاز دارد. روش اول به مبدل های حرارتی قوی تری نیاز دارد که می توانند آب را به سرعت گرم کنند.

ویژگی های آبگرمکن دیواری گازی دو مدار

با طراحی مبدلهای حرارتی ، دیگهای بخار دو مدار به دو نوع تقسیم می شوند. دیگهای بخار با مبدلهای حرارتی اولیه و ثانویه ، دیگهای بخار با یک مبدل حرارتی دو طرفه ای تکمیل می شوند. مبدل حرارتی دو طرفه شامل لوله ای است که داخل آن لوله دیگری وجود دارد.

عملکرد لوله خارجی گرم کردن آب برای رادیاتورها و شوفاژها است ، لوله داخلی برای گرم کردن منبع آب استفاده می شود.

دیگهای دو مدار معمولی هستند ، بر اساس استفاده از گرما در هنگام احتراق سوخت و تراکم ، هنگامی که گرما ظاهر می شود ، مانند سنتی ، و علاوه بر این از تراکم بخار. علاوه بر این ، دیگهای بخار دارای انواع مختلف مشعل هستند. این یک مشعل باز است ، جایی که احتراق به دلیل کشش طبیعی رخ می دهد - اکسیژن از یک اتاق با دیگ بخار نصب شده. در این حالت ، دودکش محصولات احتراق را حذف می کند. مشعل بسته ، که در آن فن محصولات احتراق را خارج می کند و خود احتراق طبق استفاده لوله در لوله از دودکش با استفاده اکسیژن انجام می شود.

مزیت های راحتی استفاده از آبگرمکن گازی

فضای گرم و دلپذیر در خانه به عوامل زیادی بستگی دارد. در میان آنها ، مانند عملکرد بدون مشکل و با کیفیت سیستم گرمایش.

نصب آبگرمکن گازی در یک آپارتمان در خانه خود فرصتی فوق العاده برای حفظ درجه حرارت در سطح مورد نیاز ، تنظیم ، کاهش یا افزایش آن بسته به آب و هوا فراهم می کند.

وجود گرمایش گاز مستقل و تامین آب گرم در خانه باعث صرفه جویی زیادی در قبوض آب و برق (تقریبا دو برابر) می شود.

مشخص است که گرمایش مرکزی یا موتورخانه ها در فصول سرد در دمای هوای مشخص روشن می شود. گاهی اوقات باید مدت زیادی منتظر بمانید تا رادیاتورهای اتاق تا حرارت قابل توجه گرم شوند. علاوه بر این ، هزینه خدمات سرویس موتورخانه هر سال به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. بسیاری از مستاجران این را دوست ندارند ، بنابراین سیستم گرمایش مرکزی را رها کرده و گرمایش گاز فردی را با هدف و تمایل زیادی برای ایجاد گرما ، راحتی و آسایش در آپارتمان انجام می دهند.

انتخاب تجهیزات آبگرمکن گازی

هنگام انتخاب تجهیزات برای آبگرمکن ، صاحبان آپارتمان ها آبگرمکن دیواری را ترجیح می دهند. این آبگرمکن ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است ، دارای وزن متوسط ??با ابعاد بسیار فشرده است ، نصب در هر نقطه امکان پذیر است ، به اتاق اضافی نیاز ندارد ، نمودار اتصال آن ساده است. قوانین عملکرد آبگرمکن دیواری گازی دو مدار شامل وجود دو مدار مستقل در آن است.

نصب آبگرمکن دیواری گازی

نصب سرخود آبگرمکن گازی و تجهیزات لازم می تواند منجر به حادثه ، انفجار و آتش سوزی شود. با نصب آبگرمکن گازی در یک ساختمان آپارتمانی با دستان خود یا استفاده از خدمات سازمان های بدون مجوز ، نه تنها خانواده خود ، بلکه ساکنان آپارتمان های همسایه و حتی خانه های مجاور را نیز به خطر می اندازید. فقط سازمانهای خاص با مجوزها و مجوزهای لازم حق نصب گرمایش گازی داخلی را دارند.

دلیل آن سیستم گازرسانی موجود برای ساختمان های بلند است که از زمان تاسیس خانه برای تامین گرمایش فردی طراحی نشده است.

خطوط لوله گاز قدیمی دارای حداقل توان هستند و این اجازه نمی دهد تجهیزات گاز مستقل در یک ساختمان آپارتمانی نصب شود.

فرض کنید خانه شما قدیمی و بیش از پنج طبقه نیست ، همسایه ها با نصب آبگرمکن در آپارتمان شما مخالف نیستند و مهمتر از همه ، شما مجوز از مقامات کنترل دریافت کرده اید.

به دلیل حجم کم لوله کشی گاز در ساختمان آپارتمان شما ، برای افزایش و عادی سازی فشار گاز مجبور خواهید بود به تنهایی سیستم گاز رسانی را در یک ساختمان مسکونی جایگزین کرده و پمپ را نصب کنید.

نصب و راه اندازی آبگرمکن دیواری گازی در یک آپارتمان یک عنصر بسیار مهم در چیدمان هر آپارتمان است. آرامش ، راحتی و آسایش در خانه شما بستگی به کیفیت نصب آبگرمکن گازی و کلیه تجهیزات دارد.

برای اینکه دچار مشکل و نقص مداوم در عملکرد سیستم ، نشت گاز و غیره نشوید ، از متخصصان واجد شرایط با مجوز مجوز برای انجام چنین کار مهم و مسئولیتی استفاده کنید.

حقیقتی وجود دارد که در صحت آن می توانید بدون تردید باور کنید، عمر مفید هر تجهیزات 100? بستگی مستقیم به نصب صحیح و صحیح آن دارد!